ll

A. P. Møller - Mærsks museum
Lokation: Toldbodsporten, Esplanaden 52, 1098 København K (OBS: IKKE rederiets hovedindgang) - Klik her for at se lokation på kort
Start: Lørdag d. 27. apr. Kl. 10:00
Slut: Lørdag d. 27. apr. Kl. 12:00
Beskrivelse: Besøg museet, som kun sjældent er åbent for andre end Rederiets gæster og nyansatte

Museums-foreningen inviterer til et eksklusivt besøg på A.P. Møller - Mærsk Museet, hvor selskabets historiker og leder af arkivet, Henning Morgen, vil orientere om generationerne af Mærsk-familien og hovedpunkterne i 115 års erhvervshistorie. Rundvisningen vil også omfatte information om A.P. Møller fondene og den fremtidige ejerstruktur, ligesom vi vil høre om selskabets historie på Esplanaden 50, der i dag er arbejdsplads for næsten 2.000 mennesker. Der vil være lejlighed til at stille spørgsmål og bese Museets udstillinger.
Arrangementet slutter efter rundvisningen, men det anbefales at fortsætte på egen hånd gennem Kastellet og op på Langelinie, hvor der på denne lørdag afholdes den årlige Sakura Festival (Japansk kirsebærblomst festival). Der kan derfor forventes megen trafik og deraf følgende mangel på parkeringspladser i området, hvorfor det anbefales at benytte offentlige transportmidler f.eks. Kystbanen til Østerport og evt. bus 1 til Esplanaden.

Tilmeld personer: Max. 2 stk.Tilmeldingsfrist:Mandag d. 15. apr.

Tilmelding er kun mulig, hvis du er logget ind!